Regulamin Oferty Cateringu Bożonarodzeniowego Hotelu Bellotto
1. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady zawierania Umów Sprzedaży na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą w zakresie Oferty Cateringu Bożonarodzeniowego za pośrednictwem Strony.
Wszelkie terminy pisane wielką literą mają znaczenie nadane w Pkt 2 Regulaminu.
Strona prowadzona jest przez Sprzedawcę.
Strona służy do prezentacji produktów spożywczych, w tym wyrobów własnych Sprzedawcy oraz do obsługi prowadzonej przez Sprzedawcę sprzedaży w Punkcie, w tym do składania Zamówień. Przedmiotem sprzedaży są w szczególności produkty i wyroby gastronomiczne, cukiernicze oraz garmażeryjne. Szczegółowy asortyment aktualizowany jest na Stronie, w zakładce pod adresem https://catering.hotelbellotto.pl/catering-swiateczny.
Sprzedawca zobowiązuje się do wykonania i sprzedaży Produktów na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
Miejscem zawierania Umów Sprzedaży jest Punkt położony w Warszawie w Hotelu Bellotto przy ul Senatorskiej 13/15. (00-075), w Warszawie; e-mail: catering@hotelbellotto.pl
Klient zobowiązuje się do postępowania z obowiązującymi przepisami prawa oraz Regulaminem.
Przepisy Regulaminu nie uchybiają powszechnie obowiązującym przepisom prawa dotyczącym ochrony konsumentów. Postanowienia niezgodne z powszechnie obowiązującymi normami prawa, uważa się za nieobowiązujące. W ich miejsce stosuje się odpowiednie normy powszechnie obowiązującego prawa.
Strona przeznaczona jest wyłącznie dla osób, które ukończyły 18 lat.
2. Definicje
Formularz - formularz udostępniony na Stronie, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie;
Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która posiada zdolność do czynności prawnych, która złożyła Zamówienie;
Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Strona – strona internetowa dostępna pod adresem https://catering.hotelbellotto.pl/catering-swiateczny
Sprzedawca - Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. z siedzibą przy ul. Senatorskiej 13/15, 00-075 w Warszawie (adres korespondencyjny: ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 29876, NIP: 526-02-00-081, kapitał zakładowy 5 060 000 zł w całości wpłacony.
Produkt – produkt spożywczy (żywność) lub zestaw produktów żywnościowych znajdujący się w asortymencie Sprzedawcy prezentowanym na Stronie.
Potwierdzenie Zamówienia – wiadomość wysłana pocztą elektroniczną przez Sprzedawcę na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu, potwierdzająca złożenie Zamówienia przez Klienta i jego przyjęcie przez Sprzedawcę, określająca warunki Umowy Sprzedaży.
Punkt – punkt sprzedaży położony przy ul. Senatorskiej 13/15, 00-750 Warszawa.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane w sposób przewidziany w Regulaminie i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą o wartości co najmniej 320zł brutto.
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
Umowa Sprzedaży – umowa wyrobu i sprzedaży Produktu zawarta na odległość przez Sprzedawcę z Klientem za pośrednictwem Strony, której integralną częścią jest Regulamin.
3. Kontakt ze Sprzedawcą
-
Kontakt Klienta ze Sprzedawcą jest możliwy za pośrednictwem:
-
poczty elektronicznej (adres e-mail: catering@hotelbellotto.pl);
-
telefonu: +48 660 406 480, +48 781 818 854
-
Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie w godzinach od 9:00 do 17:00 w dniach roboczych, tj. w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych lub dni ustawowo wolnych od pracy.
4. Wymagania techniczne
Do korzystania ze Strony, w tym przeglądania Produktów oraz składania Zamówień, niezbędne są:
-
urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu: Internet Explorer 11, Microsoft Edge 86 lub nowszy, Firefox 72 lub nowszy, Chrome 83.0 lub nowszy, Safari 12.1 lub nowszy z włączoną obsługą JavaScript.
-
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
-
włączona obsługa plików Cookiem.
5. Składanie Zamówienia
-
Przeglądanie Produktów jak również składanie Zamówień przez Klienta na Produkty odbywa się bez zakładania konta użytkownika na Stronie.
-
Złożenie Zamówienia wymaga podania niezbędnych danych, w tym danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia zgodnie z postanowieniami niniejszego pkt 5 Regulaminu.
-
Ceny Produktów wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron Umowy Sprzedaży jest cena widniejąca przy Produkcie w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta.
-
Złożenie Zamówienia możliwe jest najpóźniej do dnia 19.grudnia 2022r., do godziny 19:00, z zastrzeżeniem postanowień pkt 7 ust. 11 Regulaminu.
-
Złożenie Zamówienia może nastąpić poprzez wypełnienie Formularza zamówienia udostępnionego na Stronie;
Złożenie Zamówienia może nastąpić 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
-
W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Strony, należy:
-
wybrać z asortymentu zamieszczonego na Stronie Produkt lub Produkty o łącznej wartości co najmniej 320 zł brutto i wskazać go w Zamówieniu (w przypadku wypełniania Formularza nacisnąć przycisk „DO KOSZYKA”);
-
podać dane Klienta niezbędne do realizacji Zamówienia, w tym dane osobowe: imię i nazwisko, miejsce dostawy Produktu (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, a w przypadku Klientów będących przedsiębiorcami także: nazwę firmy, adres firmy, numer NIP. Sposób i zakres przetwarzania danych osobowych określony jest w pkt. 11 Regulaminu.;
-
dokonać wyboru rodzaju wydania Produktu (odbiór osobisty bądź dostawa Produktu);
-
dokonać wyboru terminu dostawy/odbioru Produktu dostępnego w chwili składania Zamówienia (w przypadku składania Zamówienia poprzez Formularz, wcisnąć odpowiedni przycisk oznaczający datę odbioru/dostawy);
-
złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Regulaminu i akceptacji jego postanowień (w przypadku składania Zamówienia za pośrednictwem Formularz poprzez odznaczenie odpowiedniego przycisku);
-
wybrać sposób płatności;
-
w przypadku składania Zamówienia za pośrednictwem Formularza kliknąć przycisk “Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub równoznaczny;
-
w przypadku wyboru dostawy Produktów, kliknąć w przycisk o upoważnieniu dostawcy do odbioru Produktów w imieniu Klienta w Punkcie.
-
Osoba fizyczna składając Zamówienie oświadcza tym samym, że jest osobą pełnoletnią i posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Osoba składając Zamówienie w imieniu Klienta niebędącego osobą fizyczną oświadcza, że ma stosowne umocowanie do zawarcia Umowy w jego imieniu na warunkach określonych w Regulaminie.
-
Klient jest odpowiedzialny za podanie prawidłowych i prawdziwych danych, w tym adresu e-mail, do którego posiada stały dostęp. Klient jest zobowiązany do zapewnienia, że podany numer telefonu jest prawidłowy oraz że jest pod nim osiągalny. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewykonania obowiązków wymienionych powyżej.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia Zamówienia w przypadku podania przez Klienta nieprawidłowych lub niepełnych danych, braku możliwości ustalenia z Klientem poprawnego adresu dostawy lub terminu dostawy, niewypełnienia przez Klienta obowiązków wskazanych w Regulaminie.
6. Zawarcie i wykonanie Umowy
-
Poprzez złożenie Zamówienia za pośrednictwem Strony, Klient składa ofertę kupna Produktów wskazanych w Zamówieniu na warunkach określonych w Regulaminie.
-
Po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem Formularza, Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego przyjęcie poprzez wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Klienta w Zamówieniu potwierdzającej przyjęcie i warunki Zamówienia (Potwierdzenie Zamówienia). Z chwilą otrzymania przez Klienta Potwierdzenia Zamówienia zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
Potwierdzenie Zamówienia zawiera ustalone warunki Zamówienia, a w szczególności ilość oraz rodzaj Produktu, całkowitą cenę do zapłaty oraz informację o czasie i adresie dostawy Produktu. Klient ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń co do treści zawartych w Potwierdzeniu Zamówienia w ciągu 24 godzin od otrzymania wiadomości od Sprzedawcy. Brak zgłoszenia zastrzeżeń w zakreślonym terminie jest równoznaczne z akceptacją warunków Umowy Sprzedaży
-
Treść Umowy Sprzedaży jest utrwalana, zabezpieczana i udostępniana Klientowi poprzez: udostępnienie Regulaminu na Stronie oraz przesłanie Potwierdzenia Zamówienia na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta. Sprzedawca utrwala treść zawartej Umowy Sprzedaży także w swoim systemie informatycznym.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia do momentu uzupełnienia lub wyjaśnienia, w przypadkach gdy dane Klienta są niekompletne, niezgodne z prawdą lub w jakikolwiek inny sposób uniemożliwiają realizację Zamówienia, w tym kontakt z Klientem.
-
Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia Zamówienia w przeciągu 48 godzin od chwili jego złożenia w przypadku niemożliwości jego realizacji (np. z powodu braku określonego Produktu).
7. Płatność i Odbiór
-
Przedmiotem Zamówienia mogą być Produkty o łącznej wartości nie niższej niż 320 zł brutto.
-
Cena Produktu nie zawiera kosztu dostarczenia Produktów do Klienta. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 3. poniżej, do ostatecznej kwoty Zamówienia zostanie doliczony koszt Dostawy, o której Klient zostanie poinformowany na etapie składania Zamówienia.
-
W przypadku, gdy łączna wartość Produktów w jednym Zamówieniu przekracza 1 389 zł brutto, koszt Dostawy pokrywa Sprzedawca.
-
Klient zobowiązuje się do odbioru zamówionego Produktu w Recepcji Hotelu Bellotto, ul. Senatorska 13/15, 00-075 w Warszawie w dniu 22.12.2022r. lub 23.12.2022r. w godzinach 13:00-19:00. Klient może odebrać Produkt osobiście lub za pośrednictwem innej, upoważnionej przez Klienta osoby.
-
Klient może też skorzystać z opcji dostawy Zamówienia, pod warunkiem upoważnienia przez Klienta dostawcy do odbioru zamówionego Produktu w imieniu Klienta w Punkcie i dostarczenia pod wskazany przez Klienta w treści Zamówienia adres znajdujący się w obszarze granic administracyjnych m. st. Warszawy, Ząbek i Konstancina - Jeziornej.
-
Sprzedawca poinformuje Klienta o przybliżonym przedziale czasowym dostawy w dniu wskazanym w Zamówieniu poprzez wysłanie wiadomości sms na nr telefonu wskazany w Zamówieniu z wyprzedzeniem co najmniej 24 godzin. Klient ma obowiązek zapewnić możliwość skutecznego dostarczenia Produktów w nieprzekraczalnym terminie 10 min od chwili zawiadomienia o dokonaniu dostawy pod adres wskazany w Zamówieniu. Przez zawiadomienie o dokonaniu dostawy rozumie się wykonanie połączenia na nr telefonu wskazany w Zamówieniu w chwili dostawy.
-
W razie nieodebrania przez Klienta Produktów z przyczyn leżących po stronie Klienta, Produkt uznaje się za skutecznie dostarczony z upływem czasu wskazanego na odbiór osobisty w Zamówieniu.
-
W przypadku wybrania przez Klienta opcji dostawy Produktu, wydanie (odbiór) Produktu następuje w Punkcie w momencie wydania przez Sprzedawcę zamówionych Produktów dostawcy.
-
W przypadku niedokonania dostawy przez dostawcę z przyczyn leżących po stronie Klienta, tj. z powodu nieobecności Klienta w przedziale czasowym wskazanym w smsie, o którym mowa w ust. 4 powyżej, bezskutecznego upływu 10 min od zawiadomienia o dokonaniu dostawy, błędów w danych teleadresowych w Zamówieniu, przyjmuje się że dostawa nastąpiła w chwili zawiadomienia o dostawie.
-
W przypadku, o którym mowa w ust. 7 lub 8 powyżej, Klient jest uprawniony do odbioru osobistego Produktu w Punkcie w dniu następującym po dniu określonym w Zamówieniu najpóźniej do godziny 12.00.
-
W przypadku niedostarczenia Produktu z winy dostawcy, Sprzedawca zobowiązuje się: dostarczyć Produkt w innym terminie niż wskazany w Zamówieniu lub zwrócić Klientowi zapłaconą przez Klienta cenę. Wybór spośród powyższych opcji jest uzgadniany każdorazowo z Klientem.
-
Sprzedawca niniejszym informuje, a Klient przyjmuje do wiadomości, że złożenie Zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Klient w momencie składania Zamówienia poprzez Formularz wyraźnie potwierdzi, że wie, że Zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Klient zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie wybierając na etapie składania Zamówienia: Płatności elektroniczne (Przelewy24).
-
Warunkiem realizacji Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę jest wpłacenie pełnej kwoty wskazanej w Potwierdzeniu Zamówieniu. W przypadku braku dokonania opłaty przez Klienta Zamówienie zostanie anulowane.
-
Do każdego Zamówienia złożonego za pośrednictwem Strony, Klient otrzymuje fakturę lub paragon według wyboru Klienta określonego na etapie składania Zamówienia.
8. Produkty
-
Sprzedawca gwarantuje, że wszystkie Produkty będą świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostaną przygotowane ze składników legalnie wprowadzonych na rynek polski.
-
Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia Produktów publikowanych na Stronie były zgodne z rzeczywistością, natomiast zastrzega, że kolory lub kształty Produktów mogą w rzeczywistości nieznacznie odbiegać od przedstawionych na ww. zdjęciach, z uwagi na niepowtarzalność wyrobów cukierniczych i garmażeryjnych, a także różnorodność składników spożywczych używanych do wyrobu Produktów. Sprzedawca informuje, iż zdjęcia zamieszczone na Stronie przedstawiają Produkty wraz z dekoracjami oraz aranżacjami, które nie stanowią przedmiotu Zamówienia ani nie wchodzą w jego skład.
-
Szczegółowe informacje o Produktach można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową.
9. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży
-
Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży z przyczyn stanowiących siłę wyższą a także z powodu wprowadzenia ograniczeń, nakazów i zakazów w prowadzeniu działalności gospodarczej, w szczególności gastronomicznej, związanych z rozwojem epidemii choroby COVID-19 powodowanej przez koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, uniemożliwiających lub nadmiernie utrudniających Sprzedawcy wykonanie lub dostawę Produktów.
-
W przypadkach określonych w ust. 1 powyżej Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty w terminie 14 dni od dnia poinformowania Zamawiającego o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. W przypadku, gdy zamówienie było opłacone za pośrednictwem płatności elektronicznej, zwrot środków nastąpi za pośrednictwem podmiotu obsługującego ww. płatność.
-
Zgodnie z art. 38 pkt. 3, 4, 5 oraz pkt. 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta, Klientowi będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, z uwagi na charakterystykę przygotowywanych i dostarczanych w ramach zawartej Umowy Sprzedaży Produktów, jakimi są przygotowywane posiłki o krótkim okresie przydatności do spożycia, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych, a także charakter usługi z zakresu gastronomii, której wykonanie oznaczono na określony dzień.
10. Reklamacje
-
Klient, lub upoważniona przez Klienta osoba, przed dokonaniem odbioru Produktów powinien dokonać ich sprawdzenia w Punkcie.
-
W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży po jego odbiorze lub dostawie, Klient może złożyć reklamację przez formularz reklamacyjny dostępny na Stronie, poprzez wysłanie na adres e-mail: catering@hotelbellotto.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
-
Zaleca się, aby reklamacja zawierała: dane identyfikacyjne Klienta – imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej, informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, m.in. rodzaj i data wystąpienia nieprawidłowości; żądania Klienta.
-
Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie później niż 14 dni od dnia wpływu reklamacji do Sprzedawcy. Sprzedawca poinformuje Klienta mailowo lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
-
Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/). Wykaz stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Konsument może uzyskać pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając także z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
-
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
11. Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych Klienta będącego osobą fizyczną oraz osoby działającej w imieniu Klienta (np. osoby składającej Zamówienie w imieniu osoby prawnej) jest spółka Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. z siedzibą w Warszawie. Adres do korespondencji: ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa. W sprawach dotyczących danych osobowych należy kontaktować się pisemnie na adres wskazany do korespondencji lub z inspektorem ochrony danych na adres email: iod@zprsa.pl
-
Państwa dane osobowe przetwarzane są w następującym celu:
-
złożenia i realizacji Zamówienia (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
-
wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, min. wynikających z przepisów rachunkowo-podatkowych (art. 6 ust. 1 lit c RODO);
-
realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora w postaci: złożenia i realizacji Zamówienia (w przypadku, gdy działają Państwo w imieniu Klienta), dochodzenia roszczeń, obrony przed roszczeniami, w tym odpowiedzialnością cywilną, administracyjną, karną (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
Podanie danych osobowych we wskazanych powyżej celach jest konieczne dla złożenia i realizacji Zamówienia.
-
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), np. w celach marketingowych jak informowanie o naszych produktach, usługach, promocjach. W takiej sytuacji zostaniecie Państwo poproszeni o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Podanie danych osobowych jest wówczas dobrowolne.
-
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz administratora (min. usługi IT, obsługę prawną, podatkową, usługi doradcze); ponadto firmy kurierskie, firmy realizujące dostawę produktów stanowiących przedmiot Zamówienia, banki i instytucje pośredniczące w płatnościach.
-
Państwa dane osobowe będą przetwarzane (w tym przechowywane) przez okres niezbędny do wykonania umowy oraz okres wymagany przepisami prawa (np. wynikający z przepisów dotyczących podatków, rachunkowości).
W przypadku, gdy dalsze przetwarzanie danych osobowych jest konieczne w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, będą one przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń lub do czasu zakończenia postępowania.
W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, będą one przechowywane do czasu wycofania zgody, nie dłużej jednak niż do ustania celu w jakim zostały zebrane.
-
Przysługuje Państwu prawo: żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania nieprawidłowych lub uzupełnienia niepełnych danych osobowych, żądania usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych osobowych.
-
W każdej chwili przysługuje Państwu możliwość wycofania zgody (w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody), co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które nastąpiło przed wycofaniem zgody.
-
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, ani do organizacji międzynarodowych.
-
Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym nie będą poddawane profilowaniu.
12. Postanowienia końcowe
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do krótkotrwałych przerw technicznych w dostępie do Strony, w szczególności wynikających z konieczności konserwacji bądź aktualizacji danych na serwerze.
-
Prawa do Strony, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do nazw, domeny internetowej, strony internetowej, a także do formularzy, logotypów oraz fotografii na niej umieszczonych należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
-
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie właściwe przepisy prawa polskiego.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj. zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, zmiany asortymentu - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów będących Konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
-
O zmianach niniejszego Regulaminu Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na Stronie zawierającej termin ich wejścia w życie. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. Klient, który nie akceptuje zmian jest obowiązany zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem zawartych Umów Sprzedaży, jeżeli zmiany Regulaminu ich dotyczą.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem 17.11.2022r. i obowiązuje do dnia 19.12.2022r., z tym zastrzeżeniem że postanowienia Regulaminu stosuje się do Umów Sprzedaży zawartych podczas jego obowiązywania, w tym do wszelkich dochodzonych na ich podstawie roszczeń, w tym w trybie reklamacji.